Yüksekokulumuzda sınıf temsilcileri ile toplantı gerçekleştirildi. Toplantıda öğrencilerin talep ve önerileri dinlenerek eğitim-öğretim sürecine ilişkin görüş alışverişinde bulunuldu. Öğrenci temsilcilerinin ilettiği konular değerlendirilerek gerekli çalışmaların yapılacağı ifade edildi.



